Update- versie Yvo

17 augustus 2018

Jullie zijn er al aan gewend dat ik de verhaaltjes om de reis heen maak. De lange verslaglegging met details  laat ik graag aan Wubbo over😄

Er wordt gezegd   dat de Amerikanen niet vriendelijk zijn! Maar voor ons lange mensen maken ze graag een uitzondering 😉Onze eerste vriendelijke kennismaking was in South Amboy bij het Motel.

Een stel vertelde dat zij ook zo’n RV hadden gekocht , wij hebben dit ook en weet je hoe alles werkt? en hup mevrouw stond al in de camper! Heel spontaan en babbel babbel , oh wat zijn jullie groot! En oh, wat ben je handsome 🙃tegen Vin!

En vervolgens bij een uitkijkpunt op New York , begon een meneer te praten , komen jullie uit Nederland ? Mijn zuster woont in Enschede en nichtje in Essen, en nog wat gratis tips. Zo leuk✅

In de metro opstaan en je zitplaats afstaan, en de voetgangers over laten gaan , de bestuurder wappert even met z’n handje en je mag over. Heel gemoedelijk. En wat is het hier groen! Blijkt dat de regen van Nederland naar hier is gestuurd. Het is dit erg regenachtig. Dat klopt dan ook, onze zondagroute is prachtig, groen en nat.

Even een  pizza eten , doen we onze uiterste best om 4 small te bestellen en dan krijg je blijkbaar nog 1 for free🙃 dus veel over ,maar wel lekker hoor !

Heerlijke tocht met de ferry Naar Martha’s Vineyard waar zelfs Elyne het fantastisch vond om te fietsen ( beter dan op Ameland met het tempo van Henny en dan ook nog de wind 💨)

Volgende dag Cape Cod en ook weer nat maar een prachtige route.

Een van de uitstapjes is vroeg opstaan om met de boot op zoek te gaan naar oa walvissen. En dan weten we weer dat wij( niet allemaal?) geen ochtendmensen zijn!! Wij en vroeg én op tijd vertrekken,  arggghhhhh.

Vreselijk 😩

Op tijd bij de boot zijn voor de whalewatch in Glouchester.Maar het is weer gelukt en hoe !!! Fantastisch veel gezien , ik heb deze keer bewust niet gefilmd of id. Nu volop genoten en echt gezien en in het gezin zijn nog meer dan genoeg foto’s en filmpjes gemaakt hoor ! 📸🐋🐬.

Onze Wubbo  is als een kind zo blij en de kids ook trouwens . Hij heeft geboekt bij een RV camp voor bikers in Arundel ennnn een bar/restaurant in de buurt🏍yeahh!

Leuke sfeer en veelll motoren

1. Herma:
    Leuk hoor! Have fun!
  2. Dineke:
    Super om te lezen!
    Hebben de heren toch nog een mini TT-nacht gehad😂
    Veel plezier allemaal van ons drietjes😘😘😘
  3. Jantje:
    18 augustus 2018
    Ook jouw verslag is leuk yvonne👍 maar geweldig dat jullie zo genieten dit "lezen" we tussen de regels door. Nog heel veel plezier en groetjes uit het zonnige Blijham. 😘