RV, Campground ja,ja én kampvuur 🔥 Update Yvo

20 augustus 2018

Nu is eindelijk het plaatje compleet, 3x scheepsrecht zeggen ze en in dit geval klopt het.

De 1e keer een camper en geen stoelen of extra’s, de 2e keer weer iets uitgebreider en nu een complete uitrusting met luifel en nog geen enkele keer zelf vuurtje gemaakt of de kolen aan.

Eindelijk het ideaal plaatje , mooi weer en niet zoals gisteren een prachtige stortbui en onweer ⚡️🌧 en voor ons deze keer als uitzondering geen ‘late arrival’.  Het lukt de reisleider al jaren om de dagen vol te benutten en dat betekent bijna altijd late arrival m.a.w. een envelop met instructies ligt klaar in een kast of id bij de receptie. Wubbo heeft zelfs in 2016 de reis zo ingericht dat er iedere dag een zwembad aanwezig was voor de kids. Maarrr daar kon niet iedere dag gebruik van worden gemaakt.

Dus nu kamphout gekocht , lekker duur natuurlijk! Want ook hier zijn er regels natuurlijk, hoe kon het ook anders🤨 Je mag alleen haardhout branden uit de staat zelf, tuurlijk!

Er is onderweg voldoende aanbod van bundels hout variërend van 4 - tot 6 dollar maar dat heeft dus geen nut om voorraad aan te houden , zeker niet met de regenachtige omstandigheden waarmee onze reis gepaard gaat. Ik vraag mij ook af hoe ze dit controleren maar goed, braaf zoals wij zijn 😉

Het ‘eten’ - 2 stukjes vlees en prutje macaroni cheese en een corndog. Een prima afsluiting en op het moment dat ik dit schrijf tikt de regen alweer op de RV , we staan nu in Mount Nittany in centraal Pennsylvania. Waar het ook gisteren donker was bij aankomst en erg nat.

1. Dineke:
    20 augustus 2018
    Wat super, zie Vincent al lekker met het vuur bezig (-:
  2. Mam:
    Weer genoten hoor!😀😃
  3. Aletta:
    Weer een mooi verhaal.
  4. Femmy:
    20 augustus 2018
    Mooi verhaal Yvonne. Zie het al helemaal voor me.